luni, 21 aprilie 2008

Luni!

Luni, ce zi de c…t! Se putea sa am azi o zi prea buna? Se putea sa mearga totul macar normal?

M-am trezit mai obosit decat aseara; in loc de telefon, am plecat cu camera digitala dupa mine; din 3 ore azi am ajuns doar la una; nu mi-am luat carti pt sesiune si nici macar nu am ramas in oras mai mult cu prietenii…mda…o zi care a inceput promitator!

“Ma simt pierdut intr-o lume mare”…nu-mi mai gasesc locul pe’aici, la facultate ajung putin si stau degeaba concentrandu-ma sa nu adorm si chiar mimand atentia uneori, acasa e si mai rau, pierd timpul total aiurea, nu am unde si cu cine sa ies…abea astept vacanta asta de Paste, abea astept sa plec din Bucuresti, abea astept…

Dar cine sunt eu sa ma plang? Si pe cine ar interesa problemele mele? De la O. Paler “am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.”

Si daca tot am avut astazi camera la mine, sa va arat cateva poze facute prin oras:




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu