sâmbătă, 21 iunie 2008

Clipesc! Traiesc! Iubesc!

Ultimul lucru pe care am apucat sa i-l spun a fost “Nu te voi uita niciodata. Sa sti ca impreuna vom invinge distanta”. In acel moment ea a clipit, ma sarutat si mi-a soptit la ureche “Asa este! Te iubesc!”

Am fost sa o conduc la plecare. Nu am avut curajul sa ma apropii. Era cu ai ei si incarcau bagajele in masina. Am stat deoparte si i-am urmarit fiecare miscare, fiecare gest, fiecare rasuflare…era minunata! Dupa ce s-a urcat in masina, a deschis geamul si mi-a zambit. Atunci am realizat ca nu i-am cerut numarul de telefon si am alergat grabit spre ea. Dar deja plecase. Am urmarit cu privirea masina mana cand mi-a iesit din raza vizuala si atunci…atunci am auzit o mare bubuitura tocmai in acea directie.
Speriat, m-am gandit ca a facut un accident. Alergam cat putea de repede, camasa care incerca sa ma incetineasca a ramas agatata intr-un pom, ochelarii mi-au sarit de la ochi si imina pompa sangele cu o viteza ametitoare. Inebuneam.

Nu am apucat sa ajung in locul din care auzisem bubuitura. O masina nu m-a lasat. M-a lovit si m-a aruncat in santul de langa marginea drumului. O hoarda de inorogi se stransesera in jurul meu si nu mai aveam aer. Incercam sa le spun ca sunt bine, ca traiesc si sa imi faca loc sa ma ridic…insa nu puteam! Se comportau de parca eram mort, insa eu ii vedeam..sigur traiam..le urmaream miscarile haotice si gesturile disperate ale soferului care ma lovise. Nu ma puteam misca..dar nu eram mort..sigur traiam. Tot ce trebuia sa fac era sa clipesc si sa ii fac sa inteleaga ca sunt bine. Si am plipit. Dar odata inchise, pleoapele ochilor nu au vrut sa se mai deschida…a fost primul moment in care ‘am vazut’ moartea. Urlam de disperare si totusi nu ma auzea nimeni. Nici macar Ea!

Voi credeti ca am murit? Credeti ca viata mea s-s sfarsit aici? Nu oameni buni. Viata mea abea acum incepe. Acum, cand am intalnit fata visurilor mele, nu voi face greseala sa mor, nu o voi parasii asa de repede, nu o voi parasii niciodata. O iubesc si stiu ca si ea ma iubeste! Acolo, departe, unde este! Viata se sfarseste acolo unde incepe uitarea! Eu nu am uitat-o si nu o voi uita niciodata. Chiar daca nu am apucat sa-i iau numarul de telefon, oriunde ar fi Ea, eu o voi gasi!

Am clipit! Am reusit sa clipesc! Traiesc! Iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu