sâmbătă, 11 iulie 2009

leapsa de la meshuga ... daca...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face?
as merge la tara si m-as plimba pe camp, cu bicicleta, singur...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?
"Într-o singură viaţă, nu poţi iubi de două ori
Mi-a spus odată o ţigancă care vinde flori
Dar cine s-o creadă, sunt tânăr şi vreau s-ajung la nori
Atâta timp cât am inima-ntreagă, pot iubi de zece ori."
pe EA!


Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune ?
mi-as lua ramas bun de la apropiati

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?
de furie, pentru a-mi razbuna clipele de nereusita

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?
de oamenii care iti irosesc sentimentele si energia, aiurea...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?
de dor

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?
berea aia rece, cu prietenii mei...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?
spre casa bunicilor, la tara...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?
țarile (un joc din copilarie), pe strada din spatele blocului

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?
un ultim post, pe blog, din respect pentru voi...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?
cateva sms-uri

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?
un sarut (un sarut furat, nu se pune)

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?
unei persoane careia i-am complicat existenta...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?
am dreptul...dar nu si obligatia sa o fac...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?
fericire persoanelor iubite

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?
totul


voi ce-ati face daca...?

4 comentarii:

  1. Imi place blogul tau si leapsa asta....este interesanta. Sa ai in continuare o Duminica binecuvantata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Razvan ,daca as mai avea vreo bloaga poate-poate as mai scrie si la leapsa asta cate ceva,dar cum nu mai am nu scriu ! :)

    Ca de obicei tu te pricepi foarte bine la chestiile astea.

    Sorry,dar nu mai puteam suporta ideea de blog personal din moment ce nu mai ma simteam atrasa sa scriu despre ceva cat de mic si neinsemnat acolo...si inca ceva,despre care pot spune ca l-am verificat :"Un sfarsit e un inceput ! "...
    M.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos ce ai scris!poate acelasi lucru,intr-o viata anterioara.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?"


    As cere si o a doua oara...

    RăspundețiȘtergere