marți, 1 iulie 2008

“De fiecare data cand devii confortabil in viata, sa fugi!”

M-am trezit cu un gand sinistru…azi e proba de matematica pentru cei ce dau bacul, azi pretenul Miyagi are restanta la bti! De ce imi vin in minte tocmai astea? Soala si examenele ma urmaresc chiar si in vacanta? Probabil ca ultimii 13 ani ai vietii mele, petrecuti ‘pe bancile scolii’ isi spun cuvantul!
Fug...nu vreau sa ma mai gandesc la asta. Ei sa ramana cu examenele lor, eu cu vacanta mea…

Azi mai am ceva treaba pe’aici..printre betoane, si apoi ma duc departe, ma duc departe de praf, de masini, de plictiseala asta din oras, ma duc departe de tehnica moderna (laptop, net, telefoane…totul ramane acasa, inchis). Pentru o periodada nu veti mai da de mine (sub nici o forma). Sper sa-mi duceti dorul cat mai mult, sa va lipsesc..voi, nu cred ca-mi veti lipsii!

Azi nu prea am inspiratie, nu sunt in cea mai buna forma si nu am chef de nimic…ma gandesc doar cum sa fac sa treaca mai repede ziua asta si sa plec..vreau sa ma plimb cu bicicleta, sa ma duc la scaldat, sa beau o bere cu Ion, sa ma joc cu MiAU, sa ma urc in pomi, sa mananc corcoduse si mere, sa ma plimb cu caruta, sa ma duc la pescuit…sa fac tot ce aici nu imi permit…

Ce e cu titlu? Nu stiu exact! Am auzit asta de la un om, se pare, ceva mai destept ca mine. Chiar pare o vorba inteligenta, desi nu o pot intelege in totalitate…daca ma straduiesc, pot doar sa o interpretez intr-o maniera proprie!
Tu cum o intelegi?

Hai PA! Ne mai auzim noi…poate!

2 comentarii:

  1. Razvanel,sa-l mangai pe Miaul ala frumusel si din partea mea!
    Distractie placuta si sedere cat mai multa in ...raiul pamantesc spre care te indrepti!

    RăspundețiȘtergere