marți, 22 aprilie 2008

Alexia!

Inainte de a pune pozele de astazi din parcul Cismigiu (suuuuuuperb) vreau un "drept la replica" vizavi de ceea ce mi-a spusa draga mea colega Alexia:

In primul rand, sa sti ca ma intereseaza parerea ta asa, si ma intereseaza parerea oricui legat de ceea ce scriu eu pe blog, si as fi preferat sa imi lasi ce ai scris pe mess chiar aici la comentarii :D

Si eu imi iubesc tara, ROMANIA. Nu despre asta e vorba in ceea ce am vrut eu sa transmit prin acel 'articol' ci faptul ca cei care ar putea face ceva pentru aceasta tara atat de frumoasa, din punct de vedere geografic, nu o fac, ba chiar isi bat joc si nu se gandesc decat la propriul interes.

Nu pot sa nu critic gafele ce se fac in spitalele din Romania (de la chestii 'uitate' in pacienti la operatie, diagnostice puse aiurea, medicamentatie recomandata 'dupa ureche' si chiar operatii facute 'din greseala'...de aparatura nu mai vorbesc). Nu condamn medicii pentru sistem ci pentru gafele 'omenesti' pe care le fac in conditiile in care viata cuiva este in mainile lor, asa cum nu condamn sitemul pentru gafele unor oameni ci pentru faptul ca nu se iau masuri radicale CEL PUTIN in ceea ce priveste sanatatea. (Nu degeaba mai marii tarii merg sa se opereze la Viena si Bordeaux...ceea ce nu mi se pare deloc normal si moral, in conditiile in care ei sunt principalele persoane ce ar putea sa ia masuri in acest sens)

In rest, toata stima si aprecierea pentru ce inseamna ROMANIA (Muntii Carpati, Marea Neagra, Delta Dunarii, Manastirile din Moldova, Tara Motilor...etc.) si tot respectul pentru oamenii adevarati ai acestei tari.

"Urasc taranii de oras si'n special pe cei de Bucuresti" (Parazitii)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu