miercuri, 23 aprilie 2008

Sardare il intreaba pe Razvan

Sardare: Salut! Am sa-ti pun cateva intrebari, esti deacord sa-mi raspunzi?
Razvan: Hai noroc! Te ascult…

S: In primul rand, felicitari pentru blog! Vreau sa te intreb ce te-a determinat sa-l faci? Simplul motiv ca au si altii sau chiar consideri ca ai ceva de spus?
R: Consider ca am ceva mai bun de spus decat altii.

S: Ce anume?
R: Daca ai observat, nu e un blog pe care postez lucriri gasite pe net, ci un loc in care scriu ceea ce fac, ceea ce as face daca…ceea ce o sa fac cand…

S: Spune-ne ceva despre tine? Ai afirmat ca esti asa cum vrei tu, nu cum vor altii si nici cum ar trebui.
R: Exact! Sunt ceea ce imi doresc eu de la mine. Nu stiu ce vor altii dar eu sunt cum imi place si asa voi ramane.

S: Si cum ar trebui sa fi?
R: Ti-am spus, pentru mine sunt ceea ce vreau. Altii, probabil fiecare ma vede diferit si ar vrea sa fiu intr-un anumit fel…dar e imposibil.

S: Descriete in cateva cuvinte.
R: hahaha…spuneai ceva de niste intrebari, nu sa fac un monolog despre mine.

S: Bine bine..atunci spune-mi care sunt pasiunile tale?
R: Dar ce ma, tu nu le sti? Nu sunt si pasiunile tale?

S: Dar poate altii nu le stiu.
R: Poate..si de ce ar trebui sa le stie? De ce sa stie lumea ca imi place sportul in general si fotbalul in special, imi place sa calatoresc, imi place tot ceea ce are motor...

S: Ce aspiratii ai?
R: Sunt un visator (atat la figurat cat mai ales la propriu) si visez la ziua in care voi putea calatorii peste tot, voi putea merge oriunde fara sa imi fac probleme de genu: Cu cine merg? Cat costa? Ce facem? si chestii de genul asta…mie imi plac lucrurile instantanee, fara planuri, calcule si rezervari..MERGEM SI VEDEM NOI!

S: Visator spui? Si cam ce visezi?
R: Visez! De exemplu noaptea trecuta am visat ca schimbam o siguranta, o siguranta care mi-a schimbat viata.

S: Ti-a schimbat viata? Poate visul…
R: Visul..viata…(tu sti la ce ma refer). Si daca stau bine sa ma gandesc nu e asa mare diferenta intre vis si viata. SINGURA MODALITATE DE A-TI INDEPLINI VISUL, E SA NU RENUNTI NICIODATA LA EL! Eu n-am sa renunt sa visez!

S: Asa e! Despre viata ta sentimentala ce ne poti spune?
R: Nu vreau sa vorbesc despre asta!

S: De ce nu?
R: N-auzi mah ca nu vreau sa deschid subiectul…hai gata ca deja ma plictisesti. Mai vorbim cand am eu chef…Pa!


-va urma-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu