sâmbătă, 19 aprilie 2008

Movie time!


Miercuri am fost la CinemaPro sa vad cel mai recent film al lui Sergiu Nicolaescu, ‘Supravietuitorul’, o continuare a povestii celui mai de succes comisar din cinematografia autohtona, comisarul Moldovan.

De la bun inceput am afirmat ca sunt fanul filmelor romanesti si de aceea s-ar putea sa credeti ca sunt subiectiv, dar acest film merita toata aprecierea si cu siguranta merita minimul efort de a merge la cinema sa il vedeti ‘asa cum trebuie’.

Este un film foarte bine realizat, chiar daca a fost filmat in 2006, actiunea este plasata in anul 1978 si nimic din ‘décor’ nu tradeaza acest lucru. In ciuda finalului ramas ‘in aer’, mie mi-a placut foarte mult si il consider un film bun, care face cinste atat regizorului sau cat si tuturor actorilor care au luat parte la readucerea pe marile ecrane a comisarului Moldovan….(merita sa il vedeti macar pt a o vedea la Ileana Lazariuc intr-o scena nud :D)

Din ciclul filmelor romanesti va mai recomand: 'Restul e tacere', 'Ticalosii', 'California Dreamin’(nesfarsit)', 'Milionar de weekend', 'Dupa ea', 'Marfa si banii', 'Furia', 'Hartia va fi albastra', 'Pacala se intoarce'...si cateva scurt metraje precum 'Visul lui Liviu', 'Marilena de la P7', 'Daca aveti un minut...foarte bine', 'Un pod plin cu jucarii stricate', 'Bucuresti-Wien ora 8:15'...
...si ca sa va demonstrez ca nu sunt subiectiv va pot spune ca ‘marele’ film '4luni 3saptamani si 2zile' nu mi-a placut absolut deloc, asa cum nici 'Moartea domnului Lazarescu' sau 'Occident' nu mi s-au parut niste filme prea reusite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu