joi, 12 martie 2009

Amintiri fonice! leapsa de la Teo

am fost 'provocat' sa rascolesc in putul amintirilor si sa iimi aduc aminte de acele melodii care "ma bantuie", care imi aduc aminte de anumite momente sau de anumite peroase...

Florin Chilian - 'Chiar daca' si Margineanu - 'A fost odata', ma duc intotdeauna cu gandul la iasi, si de fiecare data ma gandesc cu mare drag la Betty!






O melodie foarte haioasa care ma face sa merg cu gandul la liceu, la anumite momente din liceu, la gasca nebuna 'din spate'




Melodia care ma ajuta de fiecare data sa gandesc pozitiv, si cand sunt intr-un moment mai putin placut, o fredonez in minte si...trec peste





sii..melodia asta imi aduce aminte, de fiecare data de tine, TEO! pariez ca nu sti de ce :P




p.s. leapsa merge mai departe laaa Angel, Meshuga si Mirey :)

6 comentarii:

  1. hmz...
    Cam grea leapsa asta..tinand cont ca la me sunt mult prea multe...simt cum fiecare vers si fiecare sunet ma reprezitna....nu stiu ce sa zic...AngelO:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si cu tine acu:P

    si eu am foarte muulte melodii care ma reprezinta si imi aduc aminte de momente deosebite...am pus si eu aici primele care mi-au venit in minte...

    a se obs ca nu am pus nimic de la Vama (desi e formatia mea preferata)...cred k fiecare melodie are valoarea ei pt mine si er mult prea complicat....:D

    RăspundețiȘtergere
  3. hmz...eu o sa le enumar...accept leapsa aici..dar pe blog nu o sa pun melodiile...
    poi un din melodiile care m-au "marcat" ar fi "I hate yo then I love you" a lui Celine Dione cu Pavarotti...ar mai fi "No goodbyes" Blue...Mihai Margineanu "Chiar daca",Linkin Park "Behind blue eyes" si "In the end", Roxette "Listen to youre heart"....Nuj cam tot ce tine de Enya...complicat ..cu cat ma gnadesc cu atat imi ivn mai multe titluri...Iti imaginezi cma cat de complicat ar fi sa pun totul pe blogg...Angel O:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba ştiiiiiiiiiiu! Ştiu că, atunci când am plecat de la Valea cu Brazi, terorizam pe toată lumea pentru că nu-mi aduceam aminte unul din versurile refrenului... Cum să nu ştiu? :P Atunci eram "fata care cântă"... acum nu prea mai pot să fiu, din păcate :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Angel: ok...e bn si asa:P

    @Teo: da bai stiii...ahh, si eu care ziceam ca te "prind". Si acum de ce nu mai poti fi "fata care canta" ? :(

    RăspundețiȘtergere
  6. E vorba de ce am scris şi pe blogul meu... pentru moment, şcoala asta înseamnă pt mine stări naşpa. Mă rog, nu şcoala în sine, dar e o poveste lungă. Eu încă mai cânt, dar numai pentru mine. Şi cu chitara, de data asta. :) În aplicaţii... nu mai pot. :(

    RăspundețiȘtergere