luni, 23 martie 2009

Negoiu









zapada de martie

9 comentarii:

  1. foarte frumos negoiu, moldoveanu, balea...superb...am fost de vreo 3 ori pe acolo...eu merg mai mult pe moldoveanu, e mai aproape de mine :P

    RăspundețiȘtergere
  2. da...e superb :) curand si pe Moldoveanu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. taci dreacu ca astea's poze facute in ianuarie, ce minti lumea ca in martie, nu le am si eu?? sunt pe net

    oricum, mai frumosi alpii

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim: :)) da da da, nostim :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine-i nascut in Ianuarieeeeeeeeee
    Hai sus, hai sus, hai sus,
    Cine-i nascut in Ianuarieeeeeeeeee
    Hai sus, hai sus, hai sus,
    Sa bea pahaaaaarul pana la fund
    Stai jos, stai jos, stai jos!

    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: :)) graaaaav :))

    RăspundețiȘtergere
  7. frate, eu ma pregatesc pt CM2010 din Africa de Sud, asa ca nu am nevoie de zapada ta...Stai jos! Stai jos! Stai jos!

    RăspundețiȘtergere