joi, 10 septembrie 2009

thassos 2

desi a trecut ceva timp de cand am revenit in tara. desi toamna si-a intrat in drepturi inca din primele zile calendaristice, abia acum incep sa traiesc realitatea. sa imi dau seama ca acel vis, acel colt de rai a ramas undeva in spate si ca acum nu ma trezesc pentru a pleca in croaziera ci pentru a pleca la munca...
Thassos a fost ceva mirific. a fost prima mea experienta pe litoralul "de afara", si am ramas de-a dreptul surprins de tot ce am vazut acolo. peisaje de vis. apa impecabila. temperatura constanta. plaja curata. statiuni linistite.
insula de 380 kilometri patrati. aproape 15.000 de locuitori (si peste 50.000 turisti constant in sezon), are un singur semafor care este pe intermitent mereu, si cu toate astea traficul este impecabil.
pe terase sau taverne servirea si respectul fata de client sunt la cel mai inalt nivel.. oamenii astia chiar stiu sa se faca iubiti si laudati.
in Thassos am trait cele mai tari experiente din ultimul timp.
spuneam ca voi face o comparatie pertinenta intre litoralul nostru si cel grecesc, dupa ce voi vedea pe viu si cum este acolo. acum imi vine sa rad, daca ma gandesc la o comparatie. nu se poate face asa ceva...e o vorba...la ei umbla cainii cu covrigi in coada...metaforic vorbind, chiar asa este...

cateva poze si atat...vara s-a dus...asteptam iarna, placaaa (poate prin Alpi sau cine stie...:D )




4 comentarii:

  1. lasa ca te intorci la anul...

    un concurs pe blogul meu daca te intereseaza

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te supara, te rog, pe mine !
    Vreau sa-i transmit un mesaj lui AdA, sa-l primeasca atunci cand va trece pe aici.
    Multumesc.
    ~
    "Draga Ada,( http://aripireciyahoocom.blogspot.com/)am vrut sa pun un "comentariu", si n-am unde, Doream sa va rog sa cititi: http://terrablogdialog.blogspot.com/2009/09/nu-pierde-vremea.html. Mi-au placut pozele dvs."
    ~
    Va rog frumos sa ma iertati de deranj !
    Si pentru ca nimic nu-i intamplator...Voi mai trece pe aici !
    Inca o data, VA multumesc !
    BineTze ! (la 11:54 AM)
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar, ... NU stiu daca voi mai trece, desi doream.
    Apartin ... categoriei INTERZISE !
    sunt: analfabet PC, IT, Engleza ... si probabil ca DOAR am inceput lista...
    Asta e ...!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti un gaozar ca toti ceilalti care incearca sa o denigreze pe doamna Udrea si care isi bate joc de toata munca dumneaei!!

    ps: bai frate, hai drq la Paris in noiembrie!!

    RăspundețiȘtergere