miercuri, 4 februarie 2009

exercitiu de imaginatie - raspunsuri

cu lumina stinsa: ce te-a determinat sa incepi sa scrii acest blog? poate ca suna a ceva fara imaginatie...dar chiar sunt
curioasa :)
Razvan: pai, la inceput a fost o chestie de moment...ceva ce nu prea stiam 'cu ce se mananca' dar pentru ca aveau si altii am zis sa vad si eu care e treaba asta cu 'blogosfera'...cu timpul blogul a inceput sa devina un mijloc de a ma exprima, un mod
de a transmite anumite mesaje, in speranta de a fi receptate si intelese de cine trebuie...acum nu mai stiu ce e, poate doar influenta celor care nu au vrut sa ma opresc...

soso: Intentionezi sa publici la un moment dat,in viitor o carte cu poezii scrise de tine? :)
Razvan: m-am gandit odata la chestia asta, dar nu am luat-o prea in serios, si nu spun NU, dar nici nu cred ca voi ajunge sa fac asta.

Anonim: mergi de Pasti in sibiu la "luxemburg"? eu am rezervat...
Razvan: ti-am zis bai Miyagi ca inca nu stiu. 'singur' nu merg, deci...eu plec peste 2 zile la Sibiu oricum :P

mercenara: de ce ai pus aceasta intrebare?nu iti dai seama ca te vom intreba numai aiureli?eu tot nu pricep ...sunt oare eu dusa asa un pic?...cica sunt 3 intrebari:))))
Razvan: am pus aceasta intrebare...asa, pentru ca pot:P asta e si ideea...oricum, tu ma cunosti, dar ce ar putea sa ma intrebe niste necunoscuti...e doar un exercitiu de imaginatie, nu vreau intrebari filozofico-existentiale sau "cmf?"....uita-te la blogu asta...daca tu esti 'dusa' eu ce sunt, a? :D

eu: ce-ai face daca fata visurilor tale te-ar cere in casatorie dintr-un scaun cu rotile? sau daca ar fi saraca si singura, ai mai iubi-o?
Razvan: uau...mi-ai pus capac...nu stiu, probabil ca as plange! si as mai plange inca putin!si daca ar fi chiar EA, fata visurile mele, as spune DA! daca ar fi saraca si singura...crezi ca iubirea se cumpara? eu nu cred! cu siguranta as iubi-o!!!

Anonim2: Ai parasi spatiul cunoscut,lumea in care traiesti pentru a pasi intr-o alta dimensiune? Ai putea uita tot ce inseamna uman?
Razvan: nu m-am gandit niciodata la asta, dar avand in vedere cat imi place sa calatoresc, probabil ca as face si asta daca ar fi posibil, dar nu cred ca definitiv. Nu as putea sa uit 'tot ce inseamna uman'...desi lumea care ne inconjoare e cum e, sunt cateva persoane pentru care nu as putea sa renunt la tot

bartleby: totusi unde-s raspunsurile pe care le-ai dat la restu? [tocmai risc o intrebare logica]
Razvan: "raspund in urmatorul post"...aici sunt :)

suflet: ce melodie te leaga sau ai dedica persoanei iubite?
Razvan: ummm..."Chiar Daca- Florin Chilian", inseamna foarte mult pentru mine (si probabil nu doar pentru mine) dar cred ca persoanei iubite i-as dedica "Nothing Gonna Change My Love For You - Glenn Medeiros" :)

13 comentarii:

  1. sweet:) ce pot sa spun? ai raspuns:) interesant...incep din ce in ce mai mult sa-i dau dreptate unei persoane care zicea ca esti genul de om "profund"...ai grija ....genu lasta de persoane sufera cel mai mult;)(e un sfat prietenesc..sper sa fii ferit de suferinta k imi esti simpatic:*)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)

    ...ms :) ma bucur ca iti sunt simpatic, si as vrea sa pot spune si eu acelasi lucru despre tine daaca as sti cine esti...de ce te ascunzi in spatele anonimatului?

    RăspundețiȘtergere
  3. ai rspuns,chiar si la intrebarea mea ,lipsita de imaginatie... foarte dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. te asigur ca si persoana mea iti e simpatica:) sau ti-ar fi stiind cine sunt...prefer anonimatul...e mai interesant asa...exercitiu de imaginatie cum iispui tu...ghiceste cine sunt:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ummm...pai, exista mai multe persoane care imi sunt simpatice :) daca ma ajuti cu ceva indicii poate imi dau seama...
    recent o discutrie pe tema "simpatic" am avut cu Mada (mercenara)...sa fi chiar tu?

    sa fie cineva mai indepartat?
    sa fie...hmm...ajuta-ma :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @ cu lumina stinsa: :) cu mare drag....dupa cum vezi, au fost si intrebari mai lipsite de imaginatie :D

    RăspundețiȘtergere
  7. sa fiu eu Mada...sa nu fiu...:))

    RăspundețiȘtergere
  8. eu stiu??...sa fi tu marmota :-? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. poate ca da ..paote ca nu...vei stii vreodata sigur....????:)

    RăspundețiȘtergere
  10. bai, oficial o sa stiu doar cand o sa-mi spui....neoficial eu sunt sigur k esti TU :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) stii tu sigur ca sunt EU!!! Pai EU sunt ca nu oi fi altul...dar s-ar putea sa te inseli ..........................................................................................................................si hai ca am deliberat cam mult pe tema asta..se plictisesc toti
    blogg-erii:))

    RăspundețiȘtergere
  12. acum...na...s-ar putea sa ma insel--s-ar putea sa nu :D

    si o putem tine pana poimaine asa, doar k eu maine plec la Sibiu si n-am atata timp :P aaa si tu n-ai vrut sa vi la Sibiu cu mn :( esti o rea...:P:P:P (dar oricum imi esti simpatica)

    daca vrei tu, o putem lasa si asa..."eu si anonima mea" :)) un titlu bun pt un post ... o sa ma gandesc la treaba asta

    RăspundețiȘtergere
  13. de ceva timp iti citesc blogul...si e f interesant..;)...uite sa te intreb si eu ceva....care sunt 3 dorinte ale tale in momentul asta? :D
    aaaaa....si sa nu uit ...mi-am facut si eu blog http://teodorici.blogspot.com :D:D

    RăspundețiȘtergere