marți, 17 februarie 2009

o alta leapsa de la Meshuga

SUNT: exact asa cum vresau eu sa fiu
AS VREA: sa fiu iubit pentru ceea ce sunt
PASTREZ: simplitatea lucrurilor 'curate'
MI-AS FI DORIT: sa nu se termine niciodata
NU IMI PLACE: sa fiu inteles gresit
MA TEM: ca orasul asta ma va tine 'captiv' mereu
AUD: claxoane si tobe de masini
IMI PARE RAU: ca nu am spus mereu ce trebuie, cand trebuie
IMI PLAC: oamenii sinceri
NU SUNT: tampit
DANSEZ: cand simt muzica
NICIODATA: n-o sa repet gresesile trecutului
RAR: ajung la Iasi
PLANG: nu fara motiv
NU SUNT INTOTDEAUNA: atent
NU IMI PLACE DE MINE: cand sunt trist
SUNT CONFUZ: dimineata, la pranz si seara
AM NEVOIE: de TINE
AR TREBUI: sa stiu sa o iau de la capat


*leapsa merge la...voi

21 de comentarii:

  1. foarte tare:) ai nevoie de noi toti care citim mesajul sau de cineva anume?>:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ anonim: am nevoie de voi toti care cititi blogul, pentru ca el sa existe in continuare....am nevoie de cineva anume in viata privata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. stiam eu ca faci parte din gasca mea de flamanzi de cuvinte, multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. @ meshuga: intotdeauna "la datorie"...sti doar k si datorita tie, intr-o anumita masura, blogul asta mai exista!

    ms si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :D dragutz...:) pai si ce te opreste sa ii spui anumitei persoane?:)sau i-ai spus deja...prin blog:-s

    RăspundețiȘtergere
  6. @ anonim: ce te opreste sa-ti dezvalui identitatea? conteaza daca i-am spus sau nu? conteaza daca exista acea persoana sau nu? incerc sa nu (sa nu imi mai...) pun viata personala pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  7. SUNT: intotdeauna ceva nou pana si pentru mine
    AS VREA: o mangaiere pentru toti cei care au nevoie
    PASTREZ: un zambet chiar si atunci cand plang
    MI-AS FI DORIT: sa pot fi alaturi de cei pe care ii iubesc in fiecare moment
    NU IMI PLACE: sa fiu mintit
    MA TEM: ca nu voi apuca sa fac tot ce imi doresc sa fac
    AUD: din ce in ce mai multa suferinta
    IMI PARE RAU: ca nu pot schimba rautatile in binefaceri
    IMI PLAC: oamenii cu defecte si calitati:D
    NU SUNT: decat eu insami
    DANSEZ: desi nu ma pricep
    NICIODATA: n-o sa ma dau batut
    RAR: nu am dreptate:))=))
    PLANG: nu fara motiv
    NU SUNT INTOTDEAUNA: atent la nevoile celor din jur
    NU IMI PLACE DE MINE: cand sunt trist
    SUNT CONFUZ: in ultima perioada cam mereu:)
    AM NEVOIE: de ....
    AR TREBUI: sa invat sa ma abtin sa comentez ....

    RăspundețiȘtergere
  8. nu conteaza....oricum esti un tip okey...si imi place cum gandesti:D
    .....conteaza cine sunt? ...sau cien nu sunt?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. offf...prea multi anonimi...si am impresia ca nu e acelasi...

    de ce va ascundeti? nu va mananca nimeni:))

    @ anonim 1: pai, depinde cine esti ca sa stiu ce conteaza...

    @ anonim 2: frumoasa varianta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. te inseli e unul si acelasi anonim...ms :) am luat-o de-a buan cu leapsa..si m-am gandit sa dau mai departe:) adica sa dau un raspuns:) ti-am spus acum ceva timp ca nu sunt cine crezi tu ca sunt...:) inca ai impresia ca stii cine sunt:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ anonim: am senzatia k raspunsul lal leapsa e al unui baiat, iar restul comentariilor ale unei fete... rog...
    daca nu asa crezi ca e mai "comod" pt tine...sa te ascunzi..ok

    RăspundețiȘtergere
  12. :))=)) raspunsul la leapsa ca si restul comentariilor sunt ale mele:) sa zicem ca prefer anonimatul pentru ca s-ar putea sa-ti raspund la "creatii" cu alte "creatii" nu tocmai reusite...si paote ca nu vreau sa stie lumea cine e asa "talentat" ...in fine:) poate ca o sa intelegi la un moment dat ...

    RăspundețiȘtergere
  13. ar fi mai simplu sa iti spun ca ma cheama ...nu stiu...Angel?...si sa imi semnez toate anonimele cu pseudonimul astA? te-ar ajuta cu ceva?O sa ma semnez de acum incolo...Angel o:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ anonim: de ce tocmai Angel:-? imi dai de banuit...sau asta era si intentia ? :D

    @ tot...EU: :)

    RăspundețiȘtergere
  15. de ce nu Angel? Sa zicem ca sunt fascinat de mitologie...Ingerii intotdeauna au fost minunati..fie ei buni sau rai...Lucifer de exemplu era superb....desi urat in interior...;) dar asta e o alta poveste:D
    Angel o:)

    RăspundețiȘtergere
  16. plus ca "angelus" in latina inseamna "trimis";)
    .................................
    Angel o:)

    RăspundețiȘtergere
  17. @ anonim: m-ai bagat intr-o ceata totala...in fine...cum vrei tu :P

    RăspundețiȘtergere
  18. yup..si uite...aici o sa-ti raspund intr-un fel sau altul la confuzii...sau paote mai mult o sa te bag in ceata;)
    http://ingerconfuz.blogspot.com/

    Angel O:)

    RăspundețiȘtergere