miercuri, 18 februarie 2009

rabdarea sufletului

"Strangand nisipul in pumn, ma gandesc cate incap intr-o clipa in care nu mai vrei sa spui nimic..."


Ca intr-o carapace de melc, ratacita prin iarba , se mai cuibaresc inca amintiri ale trecutului, amintiri ce avem obligatia morala de a le pastra vi, amintiri ascunse in suflet ca niste scenarii si tablouri ale trecutului...
Sunt doar un baiat strain ce as vrea sa ajung in acel sat, acel loc fara nume, sa retraiesc amintirea ramasa vie si nealterata de trecerea timpului. doar ce m-am rupt de trecut, sau trecutul s-a rupt de mine..a venit ca un nou inceput..si-mi mestec nerabdarea de a-l retrai.
Nu am ales eu acest inceput, a venit de la sine, netinand cont de oboseala trupului ci doar de dorinta fireasca a sufletului. trec ore, ore fara contur, ore de asteptare, ore care adunate laolalta nasc zile, saptamani, luni...iar dincolo de ele, picaturile nelinistii, ale nerabdarii cad direct pe suflet, cad incandescente topind pe rand, franturi de zambet…insa sufletul meu a invatat sa aiba rabdare! si eu alaturi de el!
Poate ca in viata chiar nu e nimic intamplator, si poate ca asta e doar primul pas catre...ce va fi! poate ca sufletul m-a gasit sau poate e doar sufetul altuia, in trecere pe deasupra gandului meu. mi-am anesteziat trecutul, mi-am inghitit lacrimile si am zambit! vreau ca zambetul asta sa tina o vreme, in ciuda oricaror greutati...

9 comentarii:

  1. Frumos,profund,dulce,adevarat..caracteristic tie...Simt putina tristete in tonul tau...Putin EMO?

    Angel o:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Angel: aici pe blog, las frau liber imaginatiei (cu sau fara amprenta experientelor, trairilor personale...asta doar eu stiu:D )
    ce am vrut sa transmit aici nu e tristetea ci mai degraba bucuria unui nou inceput, cel putin pe care mi-l doresc...poate tristetea ai simtit-o pentru ca am adus in discutie trecutul, dar nu e cazul...

    EMO...nici decum! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. hmz...trecutul si lacrimile...bine ma speriasem...e bine can u esti EMO si ca...ai "bucuria unui nou inceput":)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Angel: sper sa fie asa...daca tot o iei personal..chiar vreau sa am bucuria asta si sa nu fie doar imaginatia mea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. o iau personal?:-?? de cand?
    Angel o:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Angel: pai am spus ca am vrut sa transmit bucuria unui nou inceput..dar su ai spus ca AM un nou inceput...ma refer ca o iei personal mie (daca pot sa zic asa)...

    nu stiu daca eu am un nou inceput..ramane de vazut :) dar bucuria unui nou inceput o poate avea oricine...

    RăspundețiȘtergere
  7. încântat d epropriul patetism! mă înduioşezi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si sufletul meu vrea sa calatoreasca, sa mearga inapoi si inainte, sa se opreasca sa se uite la florile de liliac din borcan, sa bea o ciocolata calda, sa vorbeasca cu alte suflete...

    RăspundețiȘtergere