duminică, 8 februarie 2009

Sibiu Hermannstandt








7 comentarii:

  1. Sti razvane ca mie asa imi place sa ies mereu din tipar, frumoase pozele, dar merita sa mergi la sibiu inainte de a fi capitala cultural europeana, eu am fost si inainte si dupa si sincer ... cum era inainte simteai mirosul istoriei...acum le-au renovat si e mai frumos dpdv al aspectului, dar istoria trebuia pastrata altfel ... parerea mea.. Te pupa tata

    RăspundețiȘtergere
  2. Bag mâna-n foc că-s făcute cu aparatul lui Cristi... :P
    Da's faine, mi-ar fi plăcut să merg cu voi. Maybe next time. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ bartleby: :)

    @Radu: bai si eu l-am vazut si inainte dar in fuga sa zic asa....oricum orasul arata suferb acum, si chiar daca e renovat stilul si aerul medieval e la tot pasul...

    @Teo: bagi mana bine sa zic asa :)) dar conteaza cine le-a facut nu cu ce aparat :P...dap, poate la vara k mai am cate ceva de vazut si revazut pe'acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase pozele! Sibiul este un oras in care mereu ajung cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. dragut.....sa inteleg ca te-ai distrat tare pe acolo....mai vrem poze:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca mai mergi prin sibiu, incearca(sper sa si reusesti) sa faci poze in interiorul acelor case (nu muzee) renovate ata de frumos, sau unor alte cartiere: Vezi Gusterita, Terezian, Ciresica, Strand...si multe alte nereguli
    daca te intereseaza si alte aspecte ale sibiului...uite aici:
    http://zuppazthar.blogspot.com/2009/01/sibiu-adiaforia-sibienilor-si-domnul.html
    Daca te deranjeaza link-ul poti sa stergi postul...vroiam doar sa iti prezint si alte puncte de vedere
    Un principu romanesc(culmea aplicat de un asa zis sas) "Aparenta conteaza"

    RăspundețiȘtergere