sâmbătă, 20 iunie 2009

De ce am blog?

am tot fost intrebat, de ce am blog! ce raspuns as putea da la o asemenea intrebare? "de ce nu?"
la inceput am facut blogul pentru ca nu stiam exact ce e aia / cu ce se mananca...cand am inceput sa ma prind de 'jmechere', blogul a devenit un mijloc de a transmite niste mesaje anumitor persoane! apoi blogul a devenit un loc pe care apareau tot felul de chestii ciudate (ma refer la povestioare) creata de mine.
blogul si-a castigat cativa cititori filedi, oameni care m-au facut sa nu ma opresc aici si sa continui sa 'aberez' pe diverse subiecte... acum blogul exista stict din cauza/datorita faptului ca exista cititori...si pentru asta VA MULTUMESC!

Si atunci care e ideea acestui post? e simplu!
prietenul Radu m-a "acuzat" indirect ca am blogul pentru a fi la moda, pentru a devenii o mica vedeta internautica. Departe de mine acest gand. Nu am vrut vreodata si nu vreau sa devin vedeta...fie internautica-intergalactica-interurbana-extracomunitara (si alte cuvinte din aceiasi categorie)
prietenul Razvan si-a facut si el blog! de ce? pentru a scrie ce-l doare! problema e ca subiectele pe de blogul lui sunt preponderent politice. sa fie asta singurul lucru care il doare? nu cred. (tocmai m-i s-a confesat ca-l doare capul de la 10 numere lungi si a cerut o pauza)
Mama. Mama e unul din primii mei cititori. si poate cel mai fidel. treaba e ca mama i-a mult prea personal tot ceea ce scriu eu. si interpreteaza in felul ei niste idei pe care le leaga de realitate. am mai spus-o aici, pe blog, si ma repet: viata mea personala nu e pe blog/ ci doar imaginatia si puterea mea personala de creatie (buna sau proasta) se regaseste in fiecare cuvant postat! (cu exceptia micilor lucruri pe care le-am spus despre mine, dar foarte direct)

Eu nu urmaresc prin blog, sa atrag atentia nimanui, nu vreau sa schim lumea cu blogul asta, ci doar sa multumesc cititorii care intra si lectureaza ceea ce eu scriu.

aaa...si mai am o idee, pentru care voi avea nevoie de ajutorul vostru, cititorii mei!
poate o sa iasa ceva misto!

hai...weekend fain sa aveti!

9 comentarii:

  1. @alt razvan: executat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti un baiat deyghetat, inteligent, care are talent... iar un blog te ajuta sa inventezi, sa te exprimi. E caun jurnal, dar aici, poti afla si raspunsuri... sau pareri de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  3. @doareu: multumeste pentru apreciere, pentru cuvintele frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si daca ai vrea sa fii vedeta internautica, unde ar fi problema? E de rau asta? Ideea e sa ajungi sa fii citit si apreciat! Oricum, din colo de vedetisme, "bloguiala" te conecteaza cu oameni cu idei, te ajuta sa patrunzi in lumile lor, sa-i intelegi, sa aveti schimb de ganduri. Asta este dincolo de toate, dupa parerea mea, cea mai importanta parte a "bloguielii". Pe langa faptul ca iti ofera spatiul in care sa te exprimi. ASA CA, SPOR LA SCRIS, SPOR LA "BLOGUIT"!

    RăspundețiȘtergere
  5. evident ca eu nu pot lipsi de aici :D ... fara sa nu las eu un comentariu .. fara sa nu iti spun felicitari, fara sa nu iti spun ba ai gresit, fara sa nu-ti spun cand ne vedem la o bere, etc, etc .... oricum la moda ai ajuns deci te acuz ca esti la moda :P ... tu cand afirmi ca nu-ti exprimi aici sentimentele ci doar imaginatia ta, filmele pe care le faci tu in cap sunt defapt dorintele, sentimentele tale fie bune fie rele, tu atunci iti exprimi sentimenele defapt prin imaginatie... eu razvane daca ar fi sa pun pe blog sau pe hartie toate filmele din cap ar fi invidios pana si Steven Spielberg pe mine ... oricum vreau sa iti spun FELICITARI pentru tot ce ai facut ... ne auzim...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Radu: stiu ca si tu ai o imaginetie bogata, foarte bogata...chiar paranoica uneori! dar na, asta esti tu...esti Rock'ru si sti ca te iubesc asa cum esti...
    ce sa zic... de la "un tip la moda" ai toata stima si aprecierea! multumesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. o data si o data o sa imi scriu pe blog filmele... chiar acum in 5 minute am avut un film in cap , pot sa o numesc o paranoia :) ... razvane tata chiar daca nu ne vedem noi asa des ... adica maxim la 3 luni ... si eu te iubesc asa cum esti ... tot trebuie sa iesim la o bere si tre sa scap de prostia asta a mea cu ... ... ... ma enerveaza:)) ... si eu iti multumesc pentru ce spui despre mine si apropo "la moda" esti pentru cine trebuie si pentru cine stie sa te aprecieze si sper ca ai inteles de la mine cand spun "la moda" in posturile mele pe blogu meu si cand iti spun tie "esti la moda"

    RăspundețiȘtergere