sâmbătă, 13 iunie 2009

*pupincuristii

Nu pot sa cred cati "fani" are acest Zoso...cati oameni cred in teoria ca Zoso e "tata lor" in materie de blogging...bai oameni buni, treziti-va la realitate. Acest "rege" al blogging'ului in Romania traieste pe pe urma voastra. Nu am nimic cu personajul...nu in urmaresc constant, nu il citesc constant, insa am auzit suficiente despre el incat sa-mi pot forma o opoinie.Am ramas surprins cand am vazut valul de comentarii la adresa ultimului post al lui Razvan. Oare chiar nu aveti altceva mai bun de facut decat sa incepeti sa-l lingeti in 3 litere (a se citi CUR) pe acest Zoso???
Nici cu tine bai "adminule" nu mi-e rusine. Ce te-a apucat sa "il discretidezi" pe om...si mai ales prin a comenta pe blogurile altora??
Si pe tine te banuiesc de lucruri necurate, asa ca ma opresc aici...

Repet, nu am nimic personal cu Zoso....pe deoparte e un fel de Dan Diaconescu sau un manelist. Are un target caruia se adreseaza, o nisa pe care o exploateaza la maxim...insa "clientii" lui sunt adevarata mea problema...


*experiment

4 comentarii:

  1. ce sa fac si eu.. nu mai puteam sa vad atata prostie, am incercat sa le deschid ochii pupincuristilor. blogul ala nu are nci un comentariu negativ. oare de ce?? omu' asta se leaga de o seama de oameni din media dar fara a permite altora sa se lege de el nepublicand comentariile. daca e asa bun de ce nu scrie la un ziar? de ce nu e un realizator de emisiuni tv?? probabil pentru ca e bun doar in spatele unui calculator...

    RăspundețiȘtergere
  2. cien imi supara baietii...sai l vad aici ...mort!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @alt razvan: sau nici acolo nu e cu adevarat bun...doar ca altii sunt ceva mai prosti ca el si in ridica in slavi

    @Angel: ms :)

    ps: au auzit mai agariciule?! crede-ma ca nu vrei sa ai deaface cu ea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine spus...exista in tara foarte mult pupincurism

    RăspundețiȘtergere