luni, 15 iunie 2009

si cateva cirese amare...

in fiecare dimineata, odata cu rasaritul soarelui, merg pe plaja si stau intins pe nisipul rece. ma uit in jur...nimeni. poate e mai bine. de ce ar veni cineva, la ora asta, pe o plaja uitata de lume sa vada acelasi soare, care lenes si aproape vulgar alunga luna de fiecare data? ma intreb daca plaja asta a fost vreodata vizitata de oameni? propabil ca nu...e o plaja virgina! dar oare soarele...el nu s-a plictisit sa vada de fiecare data o plaja goala?
aproape cand nici nu mai credeam ca voi vedea pe cineva, pe plaja mea, am intalnit un suflet ratacit. intrigat de faptul ca nu a reactionat la prezenta mea, am insistat intrebandu-l ce cauta intr-un asemea loc
nimic special mi-a raspuns, doar liniste si...
si ce? iubire?
NU! de ce ma intrebi asta?
pentu ca pe o plaja pustie, in fata unui rasarit, oamenii asta cauta!
eu nu caut iubire. nu mai caut iubire. am incetat sa cred in asta!
cum asa?!
am intalnit odata iubirea si ... dupa cum vezi, acum sunt singur! iubirea m-a ajutat sa fiu fericit insa iubirea...nu e acum, aici, cu mine. e departe!
atunci ce cauti?
ma caut pe mine! si cateva cirese amare...

8 comentarii:

  1. superb:) daca ai stii cat de mult ma regasesc in povestioara ta...cat de mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Angel: ms:) (si tu vrei cirese amare?:D)

    RăspundețiȘtergere
  3. misto bai ROMANTICULE ;))

    PS: vezi ca ai cateva greselutze de dactilografiere

    RăspundețiȘtergere
  4. @Razvan: ms ms :D

    ps: nu mai sunt ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta ma atins fix in inima...apropo de faptul ca imi era un dor nebun de mare;))...Si nu e nici o rusine ca unele persoane recunosc ca sunt romantice...pana la urma sunt specii pe cale de disparitie,iar unicitatea nu trebuie ascunsa;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Myriam: nu sunt cea mai romantica persoana, dar pentru cat sunt, nu as avea de ce sa ma ascund :)

    @Anomin: multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. M-a uns pe suflet povestioara ta...E frumos sa privesti totul cu ochii unui copil si sa spui"o sa revedem rasaritul asta si peste 50 de ani..."

    RăspundețiȘtergere