miercuri, 10 iunie 2009

Sunt eu defect?

sunt eu defect ca nu imi place agitatia si nebunia marilor orase, ca visez sa ma mut la tara?!
*poate am eu o problema ca imi plac, in general, fetele care nu se macheaza sau care o fac foarte putin sau rar....
mie imi place mult ceapa si ador mujdeiul de usturoi...o branza cu ceapa sau peste prajut cu mamagila si usturoi ma da pe spate mereu...
nu-mi place muzica „care se asculta”, prefer muzica cu mesaj, muzica, care are ceva de transmis, muzica nu zgomotul....
seara prefer un ceai decat o bere, si beau mult mai des tuica decat wisky
sunt eu defect ca-mi plac lucrurile simple, curate?!

*nici o referire la tine, Cris...

ps: Radule (mi-e sete baaa) urmeaza un post cu dedicatie...fi pe faza :P

10 comentarii:

  1. Citesti ganduri? Suntem doi defecti deci. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. 3 defecti:D...eu vara beau ceai fierbinte iar iarna mananac inghetata...de bautura nu ma mai ating de vreo 2 ani..

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca sutne m 3 defecti ...mie chiar imi palce mamaliga.....o mananc si cu salata de beof..ce sa ma izic de oua ochiuri cu branza si rosii...imi pace varza cu CIOLAN.....si multe alte chestii bune ...da si sutn fatasi recunosc ca imi palc si ca nu am abtin de la asa ceva...sunt o mare defecta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. cam multi defecti pe metrul patrat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. mai e loc de un defect...atragator? frumos ce ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  6. (sa) fii pe faza;))
    chiar incepi sa-mi devii din ce in ce mai simpatic, oddly enough:P
    prima data, citesc pt mesaj, iar a doua oara... hehe, pt vb buclucas al lui william:D
    astept urmatoarea boaba de piper...ca sare este, slava Domnului:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Private-rayen: atragator??? aolooooo....

    @cincin: important e ca citesti si pentru mesaj...important e ca revii...important e si ca imi semnalezi greselile de fiecare data...ma faci sa fiu mai atent :D multumesc :)

    RăspundețiȘtergere