joi, 28 august 2008

Ghidul nesimtitului


Gata!


Pentru cei care inca mai cred ca nu sunt 'un nesimtit de calitate', m-am hotarat sa iau lectii serioase in sensul asta, si sa devin 'nesimtit cu carte'.



In sensul asta ma apuc de citit "Ghidul nesimtitului" al lui Radu Paraschivescu, si sper sa se lipeasca ceva de mine. :) de ce altii poate si eu sa nu paote? de ce ei este, si eu sa nu fie? de ce sa fi d'ala bun si cilivizat (da stiu, -civilizat-)? de ce sa faci bine in stanga si-n dreapta, cand poti sa nu faci? de ce? eh las ca am sa ma documentez cum se face si-o sa vedeti voi :P
De azi am un decalog dupa care ma voi ghida in viata!

Decalogul nesimtitului
Cele 10 reguli care definesc lipsa de bun-simt

1. Fii strident. Lupta cu toate mijloacele impotriva discretiei.
2. Nu te gandi la ceilalti. Fii egocentric.
3. Patrunde pretutindeni. Nu te lasa marginalizat.
4. Fa prozeliti. O sa vezi ca nu e foarte greu.
5. Batjocoreste lucrurile grave. Practica persiflarea mai ales cand nu e cazul.
6. Arata-te opac la argumentele celorlalti. Eventual, refuza-le de plano.
7. Cauta mereu prim-planul. Incearca sa fii contaminant.
8. Evita sa-ti pui intrebari. Drumul tau e unul al certitudinilor.
9. Convinge lumea sa se plieze pe setul tau de nonvalori. Nu accepta compromisuri.
10. Nu uita ca marele tau dusman e bunul-simt. Combate-l cu fiecare gest si cuvant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu