joi, 7 august 2008

La pescuit!

Stau. Citesc linistit “Scrisori imaginare”. Imi place. Cuvintele curg, pline de inteles, in fata mea. Sunt pe scarile din stape, la umbra nucului. Mirosul frunzelor si umbra racoroasa ma indeamna sa nu ma mai ridic pana nu termin cartea! Cuvintele curg in continuare. Laptopul e la incarcat. Ajuns la scrisoarea lui Paler catre Kafka, il aud pe Bebe :”ai ba rame?”. Incerc sa-l ignore si incep sa citesc cu voce tare si alert. “Ce faci ba citesti? Ce citesti?”…”Ma gandesc cum ati murit dumneavoastra, domnule Kafka…” . “Zi ba, ai rame? Sau ma duc la Gigi’al Zdarchi?” “N-am ba rame, nu mai consum. Incerc sa ma las!” Contrariat de raspunsul meu, insista pe tema cartii “Zi ma ce citesti? E pentru scoala?” …”De fapt, deosebirea dintre felul cum ati murit dumneavoastra si felul cum a murit Socrate, este…” Dialogul se opreste. Bebe pleaca neintelegand nimic. Reiau linistit lectura. Cuvintele curg. Nucul tine racoare. Laptopul s-a incarcat.

2 ore mai tarziu eram la pescuit. N-am prins nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu