vineri, 8 august 2008

Spune-mi ca ma iubesti!








Mai aproape de ingeri!

Azi e 08.08.'08! E o zi mai speciala! (cu toate ca a mai fost si 02.02.'02; 03.03.'03 si tot asa...) dar nu cu 8! 8 e mai speciala (nu degeaba m-am nascut eu pe 8) AIUREA!

Azi incep Jocurile Olimpice! Mult succes delegatiei Romaniei!

"Cauta iubirea cu inima, nu cu capul!" Mark Twain (from Crisu'...La Multi Ani pentru poimaine)

LA MULTI ANI CATALINA! (verisoara mea draga) LA MULTI ANI PENTRU MAINE!

Tot maine plec la MARE! Urmeaza o saptamana.....o saptamana.....

Un comentariu:

  1. Blogere nu iti spun ca te iubesc, ca sunt suparat pe tine ca nu ai venit la mare la mine, dar iti zic LA MULTI ANI, azi 15.08.2008, de sf Marie, nu de alta asa am inteles ca e sarbatoare, si tu stii dc iti zic la MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere