joi, 21 august 2008

Orgoliu. Iubire. Doua lucruri total diferite!

Sunt barbat. Si ca toti barbatii, orgoliul e unul din cele mai importante lucruri. Nu indrazni sa iti pui ambitia cu mine. Sunt pregatit sa ’pierd’ alte lucriri, mai putin lupta asta. Nu-ti va merge, contra orgoliului meu. Stii foarte bine asta. De ce nu accepti? Cel mai destept cedeaza. Eu nu sunt cel mai destept. Nu cedez nici mort...

Niciodata nu poti sti pe cine prinde drag, doamna cu coasa, asa ca nu imi place sa las pe altadata ceea ce pot demontra azi. Niciodata nu te astepta sa ma dau batut. Niciodata nu sti cand vine ’clipa’ asa ca, trebuie sa fi pregatit pentru orice, oricand...si sa ai toate (sau macar cele mai importante) socoteli cu viata , incheiate! Asa ca raspund oricarei provocari, si incerc sa ies mereu cu fruntea sus!

Ai de gand sa ma provoci? Crezi ca pot ramane indiferent? Crezi gresit. Nu raman indiferent la nimic. Nimic din ceea ce trece pe langa mine nu imi este indiferent, desi uneleori las impresia asta. Voi raspunde oricarei provocari. Poate sa fie ea si una tampita. Important este sa demonstrez. Sa IMI demonstrez, si sa nu ma las calcat in picioare...

Intr-un singur caz, origoliul nu isi are locul. CAND IUBESTI! Nu fi orgolios cu persoana iubita! Nu fi posesiv si nu fi gelos! Orgoliul prostesc duce la...la ce poate fi mai rau intr-o relatie. In ciuda iubirii! Trebuie sa sti sa lasi de la tine, sa accepti si anumite compromisuri pentru ca totul sa fie ’bine si frumos’. Si la fel de important este ca orgoliul sa nu te puna in situatia de a reprosa partenerului, ceea ce ai facut tu pentru el/ea si ceea ce nu ai primit in schimb. Nu fi orgolios cand iubesti. Fa-te IUBIT....

„Iubesc, am curaj si ma tem!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu