vineri, 27 iunie 2008

Dimineata!

…o noapte lunga si plictisitoare, in care nesomnul a invins. O dimineata absolute normala: lumina, caldura, aceleasi matinale plicticoase la tv, gunoierii nu au intarziat (nici zgomotul facut de ‘oamenii munciii de jos’), imi beau cafeaua singur (cappuccino, nu beau cafea) ca de fiecare data, imi admir colectia de 4 sticle de bere (ce-as bea un vin…chiar ar merge un vin rece si obligatoriu rosu), stau la trecerea timpului.

Aseara am invatat ceva, sau am aflat ceva…am aflat ca si e-mail’ul are farmecul lui, am cunoscut emotia primirii unui mail si totodata placerea expedierii unuia! Probabil ca este aceiasi placere de acum ceva ani in urma, cand parintii nostrii primeau si trimiteau scrisori (alea clasice, scrise de mana, in plic cu timbru si bagate in cutia postala...eu nu am primit niciodata si i-am trimis doar lui Mos Craciun! o fi primit-o:-?). M-am trezit cu speranta primirii altei scrisori (electronice) insa…e normal, lumea mai si doarme uneori!

In rest...toate bune si la locul lor. Azi am examen, azi scap cu totul de facultate pentru mai bine de 3 luni. Idea e ca azi am activitate; de 4 zile nu am iesit din casa (decat pentru paine, apa-bere-sifoane….chestii dastea) si asta m-a molesit si mi-a dat o stare tare aiurea…asa ca azi am activitate nu gluma...si maine…si sper tot restul vacantei sa am ceva de facut (vreau la tara, acolo intram in casa cand dormeam si ieseam imediat ce ma trezeam…si, pe bune ca nu ma plictiseam)!

Va cam las...ceasca de bautura aromata s-a terminat, gunoierii au plecat si odata cu ei s-a lasat linistea ‘in cartier’, pana si Brenciu a incetat sa-mi mai cante…ma duc sa ma impusc...
Pa!

Un comentariu: