sâmbătă, 21 iunie 2008

In asta cred eu!

*Cred in drumul pe care am ales eu sa il urmez, nu in drumul pe care il urmeaza alti oameni.
*Cred in Dumnezeu si nu ma tem de el, ma tem de oameni.
*Cred in visele mele si lupt pentru a mi le indeplinii. Nu cred in resemnare.
*Am incredere in persoanele apropiate mie, si in mine. Nu am incredere in destin.
*Am incredere ca va veni ziua cand voi fi fericit cu adevarat. Incredere deplina.
*Cred ca acolo, undeva, exista o persoana care ma iubeste si pe care o astept in viata mea. Trebuie doar sa ma strige.
*Cred in cer. Nu cred in soare…si nici in luna.
*Cred ca ingerul meu nu ma va parasii niciodata. Nici chiar atunci cand voi gresi.
*Cred in libertate deplina. Nu cred in ‘datorii civice’ sau ‘sentimentale’.
*Cred ca voi fi un invingator in viata. Si nu voi renunta niciodata sa cred asta.

*Nu ma intereseaza ce crede ‘lumea’ despre mine!

2 comentarii:

  1. e cea mai buna atitudine pe care o poti avea...altfel vei avea cat mai putin de suferit

    pacat ca oamenii sunt rai si judeca inainte, macar, de a intelege faptele cuiva

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca vei reveni pe blog si vei mai scrie atat de frumos!Si eu iubesc Lucrurile simple!o zi frumoasa Razvan!

    RăspundețiȘtergere