joi, 22 mai 2008

Copilul din tine!

Cand eram mici, fiecare dintre noi aveam planuri, vroiam sa devenim ceva anume, chiar idoli pe care doream sa-i urmam…

Multi isi doreau sa devina doctori, aviatori, pompieri, gunoieri, bucatari…eu am avut mai multe dorinte de acest gen: am vrut sa ma fac super-erou (ca Batman, Spiderman, Zoro…), pe urma am vrut sa ma fac sef, sofer si mai tarziu fotbalist…




"Ombladon - Daca pozele ar vorbi"

Daca ar fi existat meseria asta de ‘super-erou’…dar ce sa-i faci..viata bate filmul, NU si desenele animate. Cu fotbalul am fost mai aproape, am jucat 5 ani, fotbal de performanta, dar n-a fost sa fie…asta e, nu toti ne nastem Hagi, Mutu sau Banel Nicolita… Sofer sunt, insa nu ca o meserie, si nici nu cred ca voi fi vreodata (sau poate cine stie). Iar cu sefia, ei bine, la asta inca mai lucrez…:D


Tu ce ai vrut sa devii cand erai mic, si ce ai devenit?
Ai respectat copilul din tine?

3 comentarii:

  1. cand am fost mic vroiam sa fiu... multe... stiu ca una dintre cele mai trasnite idei era sa ma fac popa si pe urma sa devin patriath ;) dar acum sunt o hahalera, un alcoolist, un afemeiat...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cand am fost mai "necopt" nu imi doream sa fiu ceva anume...doar o mica perioada de timp am vrut sa fiu sofer...dar a trecut repede, nu am stat sa ma gandesc mult la treaba asta...nu prea ma gandeam la viitor; insa acum tare as fi vrut sa fiu pilot (de raliu, Formula 1, DTM, WTCC, FIA GT, motociclism...chestii dastea)

    RăspundețiȘtergere