miercuri, 21 mai 2008

Tu ce zici?

Nu pot fi deacord cu oamenii care fac, spun si gandesc ca e mai rau sa ‘cazi dupa cai mari’, ca e mult mai bine sa iti pui obiective mici pe care sa le atingi repede si usor, sa te multumesti cu ce ai si sa nu risti nimic pentru mai mult…practice sa te limitezi la o viata banala!

Eu cred ca e mult mai important sa avem planuri, obiective, tinte marete…sa luptam si sa facem totul pentru a le indeplinii, sa fim pe deplin fericiti atunci cand o facem…iar daca nu, macar sa fim impacati ca am facut TOT ce a depins de noi pentru acel lucru.

Nu pot renunta la vise si la idealuri, conlosandu-ma cu putin, cu ce am, “cu ce mi-a dat Dumnezeu”. NU! Pentru ca acelasi DUMNEZEU mi-a dat puterea de lupta pentru ceea ce imi doresc si pentru ceea ce astept de la viata!

Crezi ca e mai bine sa ai ca obiectiv urcarea primei trepte sau a tutror scarilor? Sa te multumesti cu luciul apei sau sa faci totul pentru a atinge varful iceberg-ului? Sa te multumesti cu 'cioara din mana' sau sa faci tot posibilul sa prinzi 'vrabia dupa gard'?

Daca te limitezi, ce vei avea cand vei ajunge la batranete? Vei fi multumit de viata pe care ai dus-o? Nu te vor macina lucrurile pe care le puteai face si nu le-ai facut pentru ca te-ai limitat, pentru ca nu ai riscat?...Iti spun eu…VEI REGRETA ENORM..in afara de o viata ‘liniara’ si mediocre nu vei avea nimic. Regretul ca nu ai facut anumite lucruri atunci cand puteai va fi mai mare decat o eventuala nereusita a acestora. NU TE LIMITA! NU ITI DA MOTIVE CA MAI TARZIU SA REGRETI CA NU AI LUAT TOTUL DE LA VIATA!

FA TOTUL PENTRU CELE MAI MARI OBIECTIVE PE CARE LE AI! PENTRU A-TI INDEPLINII CELE MAI FRUMOASE VISE!

Eu asa zic…tu ce zici?

2 comentarii:

  1. Subscriu! O viata ai si trebuie sa faci ce iti place (chiar daca unii nu sunt de acord cu tine) cat mai poti (daca ai si cu ce), ca mai incolo, dupa cum ai spus si tu, stai si "meditezi" cum a trecut viata pe langa tine si ai trait degeaba, fara sa iti implinesti macar un vis (chiar si mai "nebun" daca e).

    RăspundețiȘtergere
  2. am invatat....ca pasul cel mai important este sa iti pui visele pe o hartie( e cel mai greu)!

    RăspundețiȘtergere