miercuri, 7 mai 2008

Loser!

Imi place sa cred ca fiecare om alege sa faca diverse acctiuni, lucruri si activitati pentru a-si satisface o nevoie, o dorinta o placere personala…a lui sau a altcuiva…

Explicati-mi si mie atunci care este satisfactia acelei actiuni a ‚internautilor’ care trimit mass-uri si mail-uri de genu:

„Este saptamina prieteniei… Demonstreaza prietenilor tai ca tii la ei. Trimite aceast e-mail tuturor prietenilor tai, chiar daca asta inseamna sa-l trimiti inapoi celui care ti l-a trimis… Daca se intoarce… Ai multi prieteni buni. O saptamina a prieteniei minunata! Trimite la 15 persoane in urmatoarele 143 de minute, apasa F6 si numele celui care te iubeste va aparea cu litere de tipar, este foarte impresionant pentru ca e real… „

„daca nu dai mesajul asta mai departe,o sa-ti moara toata familia la interval de un an...unu cate unu,in ordine ab in care tii la ei(nu injurati pls......nici io nu vroiam sa il dau mai departe dar e prea ciudat)asta e pe bune...deci trimite!!!!....stiu K NU crezi....dar e adevarata.fara mishto....treaba ta!!!deci dak nu trimiti acest mesaj tuturor din lista ta in 2 minute o sa ai ghinion peste tot.daca il trimitzi o sa ai parte de noroc in dragoste si maine o sa ai o surpriza placuta.nu este mangleala,a fost verificata faza!!!nu ai ce pierde!!! da mesajul mai departe!!!nu io lam scris ....’

„Buna numele meu este Farcas Adrian am 17 de anisi sufar de o forma rara de leucemie singura mea sansa este un transplant de maduva fara transplant nu voi mai putea trai operatia costa 55.000 $ si familia mea a strans deja 32.000 $ si in cazul meu cei care se ocupa fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu Yahoo si Aol si voi primi 0.01 cent pe fiecare mesaj dat mai departe ...te rog din to sufletul meu da mesajul mai edparte pentru ca si eu sa fiu la fel ca tine....hai sa nu ne zgarcim de la a da copy si paste la toata lista nu`ti ia decat 3 sec... scz de mass l-am primit si eu......”


Sa fim seriosi...CINE CREDE TAMPENIILE ASTEA?
De ce sa dai mai departe o asemenea aberatie? De ce sa stresezi si tu pe altii? Doar pentru ca si tu ai trecut prin asta? Sau chiar crezi si speri ca faci o fapta buna sau te temi de ‚haptej’de mii” de ani cu ghinion?


http://rage.gk.ro/anti-idioti/# ANTI-IDIOTI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu