vineri, 23 mai 2008

Eu cu cine votez!?

Cum vi se pare campania asta electorala? Eu m-am saturar de ea!

M-am saturat sa vad pe toate posturile de televiziune acelasi lucru, sa aud aceleasi chestii, sa zapez si sa dau tot peste politica...sa ies afara si sa calc numai pe fluturasi electorali, aceiasi fluturasi care imi umplu zilnic cutia de scrisori, sa fiu intamplinat la fiecare intersectie, colt de strada, gura de metrou de corturi rosii, galbene, portocalii, verzi…de caraghiosi imbracati in culorile partidului care impart fluturasi, de panouri imense in tot orasul, de mesaje tampite, de sondaje si statistici care vin la usa sau suna la telefon…

Si totusi? Cu cine ar trebui sa votez?...sau mai bine spus AR TREBUI SA VOTEZ?
Voi va duceti la vot? Si pe cine votati?

Explimati-va opinia la sondaj!


ps: in oponia mea, cei doi, sunt singurele variante mai putin rele!

Un comentariu: