luni, 5 mai 2008

La Multi Ani bah astia...

Mda...azi, 5 Mai cica ar fi ziua barbatului..."vor unii sa ne serbeze barbatia"...nu stiu exact daca s-a 'oficializat' chestia asta, daca s-a strans numarul de semnaturi necesare (si eu am semnat), dar ma intreb: CHIAR AVEM NEVOIE DE ASTA?

Eu, personal, nu ma simt deloc mai bine ca azi 'e ziua mea', nu mi se pare nimic iesit din comun si nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie peste cativa ani, daca se va ajunge ca aceasta zi sa fie la fel de 'agitata' si de chicioasa ca Valentine's Day, 1 Martie si restu de genu (...NU VA LUATI DE 8 MARTIE...)

...si daca tot va fi asa, mi-ar place ca de ziua barbatului sa se bea bere gratis, sa se organizeze meciuri 'cuplaj' unde sa fie intrarea libera si toate femeile 'soferite' sa stea acasa. Pai nu?

Un comentariu:

  1. “Cica vor uni sa faca o zi in care sa ne sarbatoreasca noua barbatia. Foarte frumos. Lipseste doar o bere pe masura”
    e doar o campanie publicitara...care a avut succes. azi nu mi-a zis nimeni la multi ani :(

    RăspundețiȘtergere